Monday, July 26, 2010

Meenikunno raba

Meenikunno raba peetakse üheks ilusamaks rabaks. Tõesti kena raba, kuigi ma pean ütlema, et mul on küll rabasid keeruline paremusjärjestusse seada. Kõik, kus käinud olen, on olnud väga rabased rabad ja mulle väga meeldinud. Mulle lihtsalt meeldib looduses ringi rännata ja rabamaastikud on sellised omamoodi maastikud. Selles rabas olid üsna kõrged puud ja laukaid polnudki, küll aga ilusad järved ja palju siniseid kiile.

Ja nagu ikka RMK aladel, on ka Meenikunnos ehitatud sillakesi järvele, metsamajake ja torn. Torni jäi kahjuks minemata, sest leidsime, et ei ole vaja minna seltsi kahele purjus jopskile, kelle keerukas kommunikatsioon piirdus ilmekate ammuu-hüüatuste, irvituste ja röhatustega. Terve raba kajas. Ilmselt oleksime sisukuses ja ilmekuses neile vestluses lihtsalt alla jäänud.

DSC_5328 DSC_5326

Käisime ka metsarada pidi – sipelgate kuningriigist otse läbi. Ma pole enne nii suurt elamurajooni näinud.

DSC_5382  DSC_5362

No comments:

Post a Comment