Tuesday, February 21, 2012

Steak tartar

Minu telekavõõrutusravi jätkub, telekat ma jätkuvalt ei vaata. Samas muidugi – milleks telekas, kui meil on internet ja youtube? Niisiis olen vaadanud ära terve hooaja Masterchef Professionali, kus Briti profikokad omavahel võistlevad. Kõhu ajab jube tühjaks ja enda löraki taldrikule prantsatatud toidu pärast hakkab piinlik, aga samas annab inspiratsiooni.

Kaks korda olen nüüdseks teinud asja, mida nemad nimetavad steak tartar, aga mo arvates on see täpselt sama asi mis boeuf a la tartar

Retsepti mul ei ole, segasin lihtsalt tunde järgi kokku erinevad asjad, kõik hästi hästi peeneks hakitud. Toores loomaliha, sibul, hapukurk, kappari marjad, basiilik. Lisaks natuke majoneesi, soola, pipart, tabasco kastet. Kõik segi segada. Järgmine kord kaalun päikesekuivatatud tomatite või oliivide lisamist.

DSC_4861

Serveerida pošeeritud munaga, mis pole muud kui kooreta keedetud muna, eesti keeli nimetatakse ka uputatud munaks. Keeduvette tuleb lisada sörts äädikat või sidrunimahla, et muna laiali ei vajuks, ja muud trikki seal polegi. Aga sellegi poolest ei tulnud mul sel korral kuigi ilus see muna. Vähemalt jäi seest vedel, nii nagu peab. Eelmine kord (vt alumine pilt), on muna ilus ümar ja pontsakas, aga vat täiesti kõvaks kees.

IMAG0464

Selle retsepti ainus häda on see, et see sobib nii imehästi punase mõnusa veiniga kokku. Nii et liiga mitu korda nädalas ei ole ehk tervislik

1 comment: