Saturday, February 4, 2012

Telekavõõrutusravi ja Dali

Telekas ja selle arvututest kanalitest voogav jama mõjuvad väikese tahtejõuga väsinud tööinimestele õhtuti halvasti. Mulle küll. Ajuvabadusi jõllitades on eriti lihtne kaduda teistesse maailmadesse ära ja mööda saata need vähesed tunnid, mis järgmise tööpäevani jäänud. Aga enda elu jääb elamata, teod tegemata, toad koristamata, mõtted mõtlemata.

Niisiis on mul võõrutusravi. Digibox on kodust ära – nii ei saa kiusatust tekkidagi. Ja mulle meeldib! Vaatan küll vahepeal veebis ETV ja ETV2 saateid, aga valikud on nüüd tiba teadlikumad. Ja need kanalid mängivad tavapärastest krimkadest ja amatöörkokkade võistlustest, mida ma muidu vaatasin, vähe intelligentsemat ja huvitavamat kraami, mis enne mul tählepanuta jäi.

Ka veebist leiab head. Tänase päeva hitt on youtubest leitud BBC film Salvador Dalist ja sinna otsa veel Dali ja Walt Disney multikas Destino, mida 1946. aastal tegema hakkasid, aga mis nüüd alles 2003. aastal ära lõpetati. Nii ilus! Dali maalid on elama hakanud. Mulle eriti meeldis see, kuidas tüdruk sukeldub liiva sisse, et saaks pugeda kirikukella varju liival, et saada see omale kleidiks. Seda tuleb paar korda veel vaadata, et kõike huvitavat näha.

No comments:

Post a Comment