Saturday, August 28, 2010

Emajõe festival

Emajõe festivali raames toimus Tartu fotoklubi korraldatud konkurss emajõe lood 2010. Saatsin minagi mõned pildid, millest kaks valiti välja ja eksponeeriti täna hommikul avatud näitusel Atlantise ees laeval. Ma jõudsin näitusele alles õhtul, kui seal juba asju kokku pakiti, aga pilte lasti ikka vaatama. Räägitakse, et homme on nad ka üleval. Minu pildid on need kaks ülemist. Kuigi näitus on imeväike ja konkursil osalejaid oli väga vähe, on see siiski minu esimene esinemine näitusel, nii et olen ikka õitenatuke uhke ka :) Auhinda ma ei saanud. Esikoht läks sellele, eriauhinnad sellele ja sellele pildile.

Publiku lemmik on veel välja selgitamata – võite mu pilte vaadata ja mu poolt kuni 31 oktoobrini hääletada siin. minu pilt praegu juhib :)

DSC_6725DSC_6729

sellel laval mängisid pasunapoisid ja näitus on selles hallis telgis

No comments:

Post a Comment